The Lions next play the Sharks in Durban in the URC on 8 March 2025, kickoff is at 14:00 |
Zebre vs Lions |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | ||
Transvaal ![]() Admin Group ![]() Joined: 30-Mar-2016 Status: Offline Points: 40142 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22-Sep-2021 at 3:00pm |
|
Friday 24 September 2021 - KO 17.35 IRE/UK 18.35 ITA/SA Stadio Sergio Lanfranchi, Parma Referee: Chris Busby (IRFU, 10th league game) AR1: Riccardo Angelucci (FIR), AR2: Federico Boraso (FIR), TMO: Brian MacNeice (IRFU) Live on: OTT, SuperSport and Premier Sport Zebre: 15. Junior Laloifi, 14. Pierre Bruno, 13. Giulio Bisegni (c), 12. Tommaso Boni, 11. Mattia Bellini, 10. Carlo Canna, 9. Marcello Violi, 8. Danilo Fischetti, 7. Luca Bigi, 6. Matteo Nocera, 5. David Sisi, 4. Leonard Krumov, 3. Maxime Mbanda’, 2. Iacopo Bianchi, 1. Renato Giammarioli. Replacements: 16. Oliviero Fabiani, 17. Andrea Lovotti, 18. Ion Neculai, 19. Andrea Zambonin, 20. Govanni Licata, 21. Alessandro Fusco, 22. Antonio Rizzi, 23. Jacopo Trulla Lions: 15. EW Viljoen, 14. Jamba Ulengo, 13. Wandisile Simelane, 12. Burger Odendaal (c), 11. Rabz Maxwane, 10. Jordan Hendrikse, 9. Andre Warner, 8. Francke Horn, 7. Vincent Tshituka, 6. Jaco Kriel, 5. Pieter Jansen Van Vuren, 4. Ruben Schoeman, 3. Carlu Sadie, 2. Jaco Visagie, 1. Ruan Dreyer. Replacements: 16. PJ Botha, 17. Sti Sithole, 18. Asenathi Ntlabakanye, 19. Reinhard Nothnagel, 20. Sibusiso Sangweni, 21. Morne van den Berg, 22. Eddie Fouche, 23. Divan Rossouw.
Edited by Transvaal - 23-Sep-2021 at 3:38pm |
||
![]() |
||
Transvaal ![]() Admin Group ![]() Joined: 30-Mar-2016 Status: Offline Points: 40142 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ek dink my begin XV sou so lyk, gekies uit die toergroep:
15. Divan Rossouw, 14. Stean Pienaar, 13. Wandisile Simelane, 12. Burger Odendaal, 11. Sibahle ‘Rabz’ Maxwane, 10. Jordan Hendrikse, 9. Andre Warner, 8. Francke Horn, 7. Vincent Tshituka, 6. Jaco Kriel, 5. Ruben Schoeman, 4. Wilhelm van der Sluys, 3. Carlu Sadie, 2. Jaco Visagie, 1. Sti Sithole Eddie Fouche, Ginter Smuts en Pieter Jansen van Vuren van die Pumas sal 3 van my 8 op die bank wees, dan Brandon as Haker, Ruan Dreyer as loskop op die bank en Asenathi Ntlabakanye as vaskop, dan Ruhan Straeuli as loosie op die bank en Matt More as utility back
|
||
![]() |
||
|
Sangweni en Emmanuel Tshituka is altwee redelike goeie spelers maar is ook lopende strafskoppe...weet nie of hulle te gretig is of nie die reels ken nie. Veral Sangweni staan veels te veel strafskoppe af in my opinie
|
||
![]() |
||
valie ![]() Koning Leeu ![]() ![]() Joined: 02-Apr-2016 Location: ver van hier Status: Offline Points: 2681 |
|
|
||
![]() |
||
|
Valie, dis my begin XV en nie die amptelike span nie, dalk begin die perd nog
|
||
![]() |
||
valie ![]() Koning Leeu ![]() ![]() Joined: 02-Apr-2016 Location: ver van hier Status: Offline Points: 2681 |
|
|
||
![]() |
||
Attie Karate ![]() Koning Leeu ![]() ![]() Joined: 31-Mar-2016 Status: Offline Points: 1536 |
|
Ek voel hy het elke minuut op die veld sy beste gegee en sy gat af probeer.
|
||
Up the Vaal!
|
||
![]() |
||
|
presies wat ek gese het, hy is nie sleg nie maar staan baie strafskoppe af en maak dom foute. Dit gee momentum aan die opponente, iets wat ons nie kan bekostig nie
|
||
![]() |
||
Leeubok ![]() Koning Leeu ![]() ![]() Joined: 31-Mar-2016 Location: KZN Status: Offline Points: 4954 |
|
Ek sien actually uit na hierdie game. Ek dink dis omdat ons nie weet wat om te verwag teen 'n onbekende span nie. Plus ek wil sien of die nuwe hulp afrigters enigsins 'n verskil kon maak in die kort tydjie wat hul saam die span was.
|
||
![]() |
||
PaBz0r ![]() Koning Leeu ![]() Joined: 30-Mar-2016 Location: Pretoria Status: Offline Points: 2780 |
|
Sibusisi gaan nog groot rugby speel, hy moet net soos Marnus destyds net bietjie in beheer gebring word dat hy nie sulke foute begaan wat ons momentum kos nie. Ons het rerig goeie losvoorspelers wat in sterre kan ontwikkel met die regte coaching.
|
||
![]() |
||
emiel1 ![]() Ervare Leeu ![]() Joined: 30-Jan-2019 Status: Offline Points: 542 |
|
Daar was amper geen tussenspel tussen ons voor en agterspelers die afgelope Curriebeker reeks nie, en ek dink die grootste rede hiervoor was die swak spel en onbalvaardigheid van ons losvoorspelers (sowel as ons skakelpaar). Sengweni is 'n eerlike harwerkende speler, en is een van die betere jong losvoorspelers in die toergroep, maar maggies , die man maak baie hanteer en oordeelsfoute. Hy is ook nie regtig 'n opsie in lynstane of agsteman nie, en is nie regtig 'n baljagter nie, so hy bring nie enige iets uniek aan die span nie.
Edited by emiel1 - 23-Sep-2021 at 9:32am |
||
![]() |
||
|
Emirates Lions name strong line-up for Zebre clash. The Emirates Lions have named a strong 23-man side to face Italian-based outfit Zebre in their opening fixture of the Vodacom United Rugby Championship match on Friday in Parma. Commenting on his selections, Emirates Lions head coach Ivan 'Cash' van Rooyen: "It's an exciting new chapter for the Emirates Lions and we are really looking forward to our first match tomorrow against Zebre." "The URC will test our character as a group but it's a challenge we are up for. We believe the match-23 we've decided upon will be competitive on the day and hopefully establish some momentum going into the next few weeks of the tournament," concluded van Rooyen. Teams: Zebre (TBA) Emirates Lions 15 EW Viljoen,14 Jamba Ulengo,13 Wandisile Simelane,12 Burger Odendaal (c),11 Rabz Maxwane ,10 Jordan Hendrikse, 9 Andre Warner, 8 Francke Horn, 7 Vincent Tshituka, 6 Jaco Kriel, 5 Pieter Jansen Van Vuren, 4 Ruben Schoeman, 3 Carlu Sadie, 2 Jaco Visagie, 1 Ruan Dreyer Replacements 16 PJ Botha, 17 Sti Sithole, 18 Asenathi Ntlabakanye, 19 Reinhard Nothnagel, 20 Sibusiso Sangweni, 21 Morne van den Berg, 22 Eddie Fouche, 23 Divan Rossouw. Kick-off is at 18:35 (SA and ITA time) at Stadio Sergio Lanfranchi, Parma.
|
||
![]() |
||
|
So ek was reg met 11 uit 14, sal my game moet lig
|
||
![]() |
||
|
Die 4 wat ek verkeerd gehad het is EW Viljoen, Jamba Ulengo, Pieter Jansen van Vuren en Ruan Dreyer
|
||
![]() |
||
Red_Machine ![]() Ervare Leeu ![]() ![]() Joined: 14-Mar-2018 Location: Vanderbijlpark Status: Offline Points: 570 |
|
EW Viljoen... Nee bliksem, ek weet nie wat gaan in Cash se kop aan nie
|
||
![]() |
||
|
Zebre se span opgedateer, ek ken niemand in daai span nie
|
||
![]() |
||
Niela ![]() Ervare Leeu ![]() Joined: 29-Apr-2019 Location: Johannesburg Status: Offline Points: 515 |
|
decent team (given our squad), EW is a joke though.
Will be good to see if Jacque’s Fourie could inspire/learn Simelane how to tackle. He could be great if he can add that to his current skill set
|
||
![]() |
||
|
yip, it's a big GAP in his armour...
|
||
![]() |
||
emiel1 ![]() Ervare Leeu ![]() Joined: 30-Jan-2019 Status: Offline Points: 542 |
|
As Viljoen maar ons enigste probleem was. Vaste vyf en die flanke lyk redelik kompeterend. In die middeveld is Odendaal betroubaar op verdediging (maar pass amper nooit nie), terwyl Simelane goed uit gebroke spel is maar kan nie verdedig nie. Om Warner en Ulengo (saam met Viljoen), steeds na 2 jaar se geploeter in 'n beginspan te sien is nogal mismoedegend.
Edited by emiel1 - 24-Sep-2021 at 10:29am |
||
![]() |
||
|
Lyk sover nie sleg nie
|
||
![]() |
||
Vaal Leeu 3 ![]() Ervare Leeu ![]() ![]() Joined: 04-Mar-2017 Location: Sasolburg Status: Offline Points: 647 |
|
Kyk ek die regte game
![]() |
||
![]() |
||
|
![]() |
||
![]() |
||
|
Ek dink ek het aan die slaap geraak en nou droom ek ons speel hulle stukkend
|
||
![]() |
||
PaBz0r ![]() Koning Leeu ![]() Joined: 30-Mar-2016 Location: Pretoria Status: Offline Points: 2780 |
|
As die seisoen maar net ook sal eindig. Ons het confidence nodig, miskien is dit genoeg om ons na die volgende vlak te vat.
|
||
![]() |
||
True loin ![]() Pasgebore Leeu ![]() ![]() Joined: 16-Jun-2021 Location: Randfontein Status: Offline Points: 37 |
|
Sover lyk dit blerrie goed, ew doen skielik baie beter. Manne tackle vir n slag. Hardloop mooi lyne... Ons het paar goeie bewegings.beslis ons beste game in 2 jaar tot nou... Hoop ons kan die tempo so hou in die 2de helfde....
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Tweet
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |