The Lions next play Munster in Limerick, Ireland in the URC on 30 November 2024, kickoff is at 21:35 |
Bulls Shopping spree |
Post Reply |
Author | |||
Vaal Leeu 3
Ervare Leeu Joined: 04-Mar-2017 Location: Sasolburg Status: Offline Points: 647 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 18-Jul-2019 at 6:30am |
||
Sien Bulls het vir Jeandre Kruger ook terug gekoop uit Frankryk uit. Tussen hulle en die VS is dit nou al n groot klomp ou manne wat terugkom. Slaap die Leeus? Ek verstaan hulle wil ouens deur die sisteem bring maar in sommige posisies is daar probleme. Op slot bv...
|
|||
PaBz0r
Koning Leeu Joined: 30-Mar-2016 Location: Pretoria Status: Offline Points: 2757 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Elke ou wat die Bulle koop is daar ook een wat hulle moet laat gaan met die kontrakterings model. Iewers sal mens iemand optel vir n goeie bedrag net soos 2014/15.
|
|||
PaBz0r
Koning Leeu Joined: 30-Mar-2016 Location: Pretoria Status: Offline Points: 2757 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Kan daai Roets van die Pumas leen volgende jaar
|
|||
Leeubok
Koning Leeu Joined: 31-Mar-2016 Location: KZN Status: Offline Points: 4954 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Stem Vaal Leeu. Wat die bulls doen is slim in my opinie. Koop n paar hardebaarde van oorsee af terug, en meng hulle met die jong talent wat deur sisteem kom. Die ou toppies is kort termyn aanwinste,maar help baie om uit in terme van ervaring en die jong ouens kan by hulle leer
|
|||
ROOIHART
Jong Leeu Joined: 13-Apr-2016 Location: Johannesburg Status: Offline Points: 494 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Ek stem ons moet belê maar Kruger is nie opsie imo. Kruger word 34 in September. Hy het in 4 seisoene by Toulon slegs 23 games gespeel. So hy speel so 5 games per jaar. Nie seker of dit die regte ou is om skielik hele tawwe SR seisoen te speel. Ek sal ook nie geld agter hom aangooi.
Feit is dat slotte en stutte (veral vaskoppe) wêreldwyd baie hoog in aanvraag is. Ons was baie bederf om een van die bestes in die wêreld (Mostert) so lank by ons te hê.
|
|||
Leeubok
Post Options
Thanks(0)
|
||
Ek dink die ouens wat die bulls so aankoop is dalk ouens wat sukkel om kontrakte oorsee te hernu. Maar hulle het nog so 1 of 2 seisoene se rugby oor
|
|||
Transvaal
Admin Group Joined: 30-Mar-2016 Status: Offline Points: 39864 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Het hom spesifiek dopgehou Saterdag teen ons, hy is eintlik vrek stadig. Groot en swaar en sterk maar stadig.
|
|||
Vaal Leeu 3
Ervare Leeu Joined: 04-Mar-2017 Location: Sasolburg Status: Offline Points: 647 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Ek dink nie die ou manne kom met n te groot price tag nie, die nuwe Franse reels skop baie van hulle uit en hulle kan nie te kieskeurig wees. Hulle waarde, glo ek, le in hulle ervaring en wat hulle die jong manne kan leer. Al is dit net vir n jaar.
|
|||
ROOIHART
Jong Leeu Joined: 13-Apr-2016 Location: Johannesburg Status: Offline Points: 494 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Ek glo maar as jy speler betaal moet hy speel. Daarin lê die grootste waarde, sy output tussen die lyne. As jy iemand wil inbring om ouens allerhande goedjies te leer (uit sy ervaring)...belê dan in afrigter wat al daardeur is. (Soos wat Ackerman ons gebied het). Daar is 100de oud spelers wat baie ervaring het wat kan saamtoer vir daai doel en teen fraksie van die prys.
Ek sal my kop op ‘n blok sit dat Kruger en Josh nie veel van verskil gaan maak by hulle.
|
|||
Transvaal
Post Options
Thanks(0)
|
||
Die Bulle verloor so baie spelers dat hulle eintlik van voor af begin volgende jaar
|
|||
emiel1
Ervare Leeu Joined: 30-Jan-2019 Status: Offline Points: 529 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Die spelers wat die moeite werd is om in te bele vir hulle "ervaring" kan ons in elk geval meestal nie bekostig nie. Baie meer belangriker om ons kwaliteit ervare spelers sowel as jong talent te behou (iets waarmee ons ook nie baie goed is nie)
|
|||
rooitrui
Jong Leeu Joined: 17-Apr-2016 Status: Offline Points: 237 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
as ek moet eerlik se,josh het my nooit rerig beiindruk nie
|
|||
Leeubok
Post Options
Thanks(0)
|
||
'n ouer speler wat nou al in SA en oorsee gespeel het, selfs al is hy na aan die einde van sy loopbaan, gaan 9 uit 10 keer n beter speler (kort termyn) wees as 'n jong 20 of 21 jarige outjie wat sy eerste seisoen super rugby speel.
ja dit klink great en als om te se ons moet jong, plaaslike talent deurbring. Maar dit vat jou 2-3 jaar om daai outjie 'n "ster" te maak, en dan vat hy die eerste grootste aanbod om oorsee te gaan. So elke 3 jaar nes jy dink hier gaan ons nou n goeie span he dan waai almal weer
|
|||
Vaal Leeu 3
Post Options
Thanks(0)
|
||
Stem. Herbst is nou al wat twee of wat jaar deel van die setup en hy is n walking penalty. Soms moet mens maar soos Sharks of Bulle maak en jou gap wat jy nie kan vul nie maar van buite toe stop...
|
|||
Transvaal
Post Options
Thanks(0)
|
||
Mens moet seker vra hoe verloor ons 'n speler soos Andries Ferreira wat nou vir die Bulle speel, hy is beter as enige slot wat ons op die oomblik het
|
|||
Transvaal
Post Options
Thanks(0)
|
||
Self JP du Preez wat van ons af Cheetahs toe is, is beter as wat ons tans het...hoekom het ons Ferreira en Du Preez laat gaan? Ek verstaan Mostert wat gaan ponde skep het, maar die ander 2 speel in SA...okay Ferreira sou mos ook in NZ gaan speel het, en het toe die mediese toets gedop
|
|||
Leeubok
Post Options
Thanks(0)
|
||
Ja nee, ernstige vrae moet gevra word oor ons speler recruitment oor die laaste 2 jaar..
|
|||
PaBz0r
Post Options
Thanks(0)
|
||
Dink die Leeus het n paar lesse geleer met beserings soos bv Jaco Kriel en toe is Ferreira ook beseer net voor sy kontrak hernu moes word.. eintlik baie low blow om iemand nie te hernu oor n besering nie wat goeie diens vir jou gelewer het die vorige paar jaar.
|
|||
OomPB
Jong Leeu Joined: 07-Apr-2016 Location: Struisbaai Status: Offline Points: 387 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Die WP het te veel slotte. Julle kan n paar kry maar dan moet julle eers vir Malherbe koop.
|
|||
valie
Koning Leeu Joined: 02-Apr-2016 Location: ver van hier Status: Offline Points: 2681 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Oom PB, as ons vir Schickerling kan kry, is ek seker ons sal met vet Frans ook n plan kan maak. Miskien kan ons hom dan aan die luiperds of pumas leen....
|
|||
TunaLion
Koning Leeu Joined: 30-Mar-2016 Location: Ellis Park Status: Offline Points: 1816 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Dit is nie waar nie, ons wou hom teken maar hyt toe nuus gekry van die Hurricanes wat belangstel in hom en hulle toe gejag. Gaan lees maar weer die berigte van vroeër in die jaar.
|
|||
Go LIONS!!!!!
|
|||
PaBz0r
Post Options
Thanks(0)
|
||
Van wat ek onthou was daar n kwessie van n mediese toets voor sy kontrak hernu sou word? |
|||
Attie Karate
Koning Leeu Joined: 31-Mar-2016 Status: Offline Points: 1514 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
|
|||
Up the Vaal!
|
|||
GoLions
Jong Leeu Joined: 14-Jan-2019 Status: Offline Points: 357 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Sy track record is nie te waffers nie. Het net 2 games begin vir die klub in Sydney and het nie 'n enkele game vir die Waratahs gespeel nie. Hy was goed teen ons jong manne maar sal maar wag en kyk hie hy die res van die seisoen doen
|
|||
GoLions
Jong Leeu Joined: 14-Jan-2019 Status: Offline Points: 357 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Dis so. Hy's toe Canes toe waar hy ook nie sy medies geslaag het nie
|
|||
Post Reply | |
Tweet
|
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |