Forum Home Forum Home > Rugby Competitions > Super Rugby
  New Posts New Posts RSS Feed - Match 46 - Sharks vs Bulls
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login


The Lions next play the Sharks in Durban in the Currie Cup on 5 July 2024, kickoff is at 17:15

Match 46 - Sharks vs Bulls

 Post Reply Post Reply
Author
Message
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Online
Points: 39338
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Match 46 - Sharks vs Bulls
    Posted: 26-Mar-2019 at 8:19am
Saturday 30 March 2019 in Durban kickoff at 15:05 SA Time

Referee: Mike Fraser
AR1: Rasta Rasivhenge
AR2: Brendon Pickerill
TMO: Christie du Preez

Sharks: 15 Aphelele Fassi, 14 Lwazi Mvovo, 13 Lukhanyo Am, 12 Andre Esterhuizen 11 Makazole Mapimpi, 10 Robert du Preez, 9 Louis Schreuder (captain), 8 Daniel du Preez, 7 Jacques Vermeulen, 6 Luke Stringer, 5 Hyron Andrews, 4 Ruben van Heerden, 3 Coenie Oosthuizen, 2 Akker van der Merwe, 1 Tendai Mtawarira 
Replacements: 16 Craig Burden, 17 Thomas du Toit, 18 Khutha Mchunu, 19 Gideon Koegelenberg, 20 Philip van der Walt, 21 Grant Williams, 22 Kobus van Wyk, 23 Curwin Bosch

Bulls: 15 Divan Rossouw, 14 Cornal Hendricks, 13 Jesse Kriel, 12 Burger Odendaal, 11 Rosko Specman, 10 Handre Pollard, 9 Embrose Papier, 8 Duane Vermeulen, 7 Hanro Liebenberg, 6 Ruan Steenkamp, 5 Eli Snyman, 4 Jason Jenkins, 3 Trevor Nyakane, 2 Schalk Brits, 1 Lizo Gqoboka
Replacements: 16 Corniel Els, 17 Simphiwe Matanzima, 18 Conrad van Vuuren, 19 Jannes Kirsten, 20 Tim Agaba, 21 Ivan van Zyl, 22 Manie Libbok, 23 Johnny Kotze

LionsWorld Prediction: Sharks by 5



Edited by Transvaal - 29-Mar-2019 at 8:21am
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Online
Points: 39338
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Mar-2019 at 8:33am
Mike Fraser aangewys as skeidsregter
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Online
Points: 39338
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Mar-2019 at 12:49pm
Bulle se span opgedateer
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Online
Points: 39338
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29-Mar-2019 at 8:22am
Sharks se span opgedateer
Back to Top
valie View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 02-Apr-2016
Location: ver van hier
Status: Offline
Points: 2678
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote valie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29-Mar-2019 at 8:32am
Twee spanne lyk redelik ewe sterk, Hoewel ek dink die Bulle het beter slotte, en die Saarks het 'n beter voorry.
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Online
Points: 39338
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-Mar-2019 at 3:55pm
Bulle 6-3 voor rustyd. Seker weer een van die swakste helftes wat ek in 'n lang tyd gesien het, verskriklik baie foute van altwee spanne
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1777
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-Mar-2019 at 3:55pm
Hierdie is tot dusver een van die swakste gehalte wedstryde wat ek in n lang tyd gesien het. So baie basies foute van alle kante, terwyl die ref self n paar swak beslissings gemaak het.


Go LIONS!!!!!
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1777
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-Mar-2019 at 3:56pm
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Bulle 6-3 voor rustyd. Seker weer een van die swakste helftes wat ek in 'n lang tyd gesien het, verskriklik baie foute van altwee spanne


Haha, presies wat ek gedink het. Al SA se spanne laat onsmaar sleg lyk vandag so ver.
Go LIONS!!!!!
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1777
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-Mar-2019 at 4:00pm
Nog geen drie vir enige SA span so ver hierdie naweek. Sal maar sien hoe dit eindig.
Go LIONS!!!!!
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Online
Points: 39338
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-Mar-2019 at 4:33pm
So die hoogtepunt van die game is Brits wat Akker punch en dan looi Akker hom...rooi kaarte vir altwee
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Online
Points: 39338
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-Mar-2019 at 4:56pm
Goeie skrum van die Bulle op 78 minute en hulle  wen die wedstryd met 'n strafskop, 19-16. Gelykop sou beter vir ons gewees het!
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Online
Points: 39338
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-Mar-2019 at 4:58pm
Maar dit is goed vir ons want ons bly bo aan die SA konferensie
Back to Top
PaBz0r View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu


Joined: 30-Mar-2016
Location: Pretoria
Status: Offline
Points: 2728
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote PaBz0r Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-Mar-2019 at 5:00pm
Goeie gelykop opgeneuk Ouch
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Online
Points: 39338
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31-Mar-2019 at 9:03am
Ek sien meeste websites gee Akker die skuld vir die insident...het vir my gelyk asof Brist die eerste hou gooi en die skeidsregter het dit ook so gesien
Back to Top
Attie Karate View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Status: Offline
Points: 1506
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Attie Karate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31-Mar-2019 at 9:38am
Originally posted by Transvaal Transvaal wrote:

Ek sien meeste websites gee Akker die skuld vir die insident...het vir my gelyk asof Brist die eerste hou gooi en die skeidsregter het dit ook so gesien
Akker het vir Brits eerste met sy kop ge-clean.


Edited by Attie Karate - 31-Mar-2019 at 9:38am
Up the Vaal!
Back to Top
Attie Karate View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Status: Offline
Points: 1506
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Attie Karate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31-Mar-2019 at 9:40am
Oor die swak gehalte wedstryd- fear of failure het beide hierdie spanne se spelers in 'n wurggreep. Hul sal iemand moet kom kry om met hierdie ouens te kom praat.
Up the Vaal!
Back to Top
Transvaal View Drop Down
Admin Group
Admin Group


Joined: 30-Mar-2016
Status: Online
Points: 39338
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Transvaal Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31-Mar-2019 at 9:50am
Ek stem dat Akker vir Brits met die kop clean teen die linkerbors, maar Brits gooi die eerste punch
Back to Top
TunaLion View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 30-Mar-2016
Location: Ellis Park
Status: Offline
Points: 1777
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TunaLion Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31-Mar-2019 at 1:31pm
Originally posted by Attie Karate Attie Karate wrote:

Oor die swak gehalte wedstryd- fear of failure het beide hierdie spanne se spelers in 'n wurggreep. Hul sal iemand moet kom kry om met hierdie ouens te kom praat.


Ek weet nie of ek gister se wedstryd aan "fear of failure" sal toeskryf nie, veral nie nadat die Bulle laas week ook pateties gelyk het en die Sharks al heel seisoen sukkel met afronding, behalwe vir een of twee spelers. Al drie die SA spanne (behalwe vir die Leeus) sukkel maar soos gewoonlik om drieë te druk.

Weet nie wat ek gedink het toe ek so paar weke terug die Bulle al begin prys het vir hoe goed hulle vanjaar lyk nie en dat hulle kamma een van die beste spanne vanjaar is.
Go LIONS!!!!!
Back to Top
Attie Karate View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Status: Offline
Points: 1506
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Attie Karate Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31-Mar-2019 at 1:46pm
Originally posted by TunaLion TunaLion wrote:

Originally posted by Attie Karate Attie Karate wrote:

Oor die swak gehalte wedstryd- fear of failure het beide hierdie spanne se spelers in 'n wurggreep. Hul sal iemand moet kom kry om met hierdie ouens te kom praat.


Ek weet nie of ek gister se wedstryd aan "fear of failure" sal toeskryf nie, veral nie nadat die Bulle laas week ook pateties gelyk het en die Sharks al heel seisoen sukkel met afronding, behalwe vir een of twee spelers. Al drie die SA spanne (behalwe vir die Leeus) sukkel maar soos gewoonlik om drieë te druk.

Weet nie wat ek gedink het toe ek so paar weke terug die Bulle al begin prys het vir hoe goed hulle vanjaar lyk nie en dat hulle kamma een van die beste spanne vanjaar is.


Dis maar my opinie agv van al die senuweagtige foute wat hul gemaak het. Almal lyk erg ge-tense.
Up the Vaal!
Back to Top
Leeubok View Drop Down
Koning Leeu
Koning Leeu
Avatar

Joined: 31-Mar-2016
Location: KZN
Status: Offline
Points: 4954
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Leeubok Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Apr-2019 at 7:20am
Originally posted by TunaLion TunaLion wrote:

Originally posted by Attie Karate Attie Karate wrote:

Oor die swak gehalte wedstryd- fear of failure het beide hierdie spanne se spelers in 'n wurggreep. Hul sal iemand moet kom kry om met hierdie ouens te kom praat.


Ek weet nie of ek gister se wedstryd aan "fear of failure" sal toeskryf nie, veral nie nadat die Bulle laas week ook pateties gelyk het en die Sharks al heel seisoen sukkel met afronding, behalwe vir een of twee spelers. Al drie die SA spanne (behalwe vir die Leeus) sukkel maar soos gewoonlik om drieë te druk.

Weet nie wat ek gedink het toe ek so paar weke terug die Bulle al begin prys het vir hoe goed hulle vanjaar lyk nie en dat hulle kamma een van die beste spanne vanjaar is.

Ek het daai tyd gese, gee kans laat ons eers sien of die Bulle regtig so goed is.. Nouja, toe is hul dalk NIE so goed nie. Hul het wel goed gedoen om die sharks in Dbn te klop, maar soos julle almal al gese het dit was n baie swak game.

Siende dat die Wolves die Waratahs nou ook geklop het begin ons wen daar al hoe meer indrukwekkend lyk
Back to Top
J J View Drop Down
Pasgebore Leeu
Pasgebore Leeu


Joined: 31-Mar-2016
Location: Krugersdorp
Status: Offline
Points: 95
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote J J Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Apr-2019 at 8:03am
Al verskil tussen die 2 spanne is dat Pollard beter pale toe skop, die hantering van altwee spanne was pateties. Ek het ook gedink die ref was nie so goed gewees nie, maar Mallet se weer die ref het n goeie game gehad.
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.01
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.172 seconds.