The Lions next play Scarlets at Ellis Park in the URC on 11 May 2025, kickoff is at 15:00 |
Match 1 - Lions vs Bulls |
Post Reply ![]() |
Page 123 5> |
Author | ||
Transvaal ![]() Admin Group ![]() Joined: 30-Mar-2016 Status: Online Points: 40232 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 12-Sep-2022 at 1:37pm |
|
Saterdag 17 September 2022 op Ellispark, afskop 16:05
Referee: AJ Jacobs AR1: Cwengile Jadezweni AR2: Griffin Colby TMO: Marius van der Westhuizen
Leeus: 15. Andries Coetzee, 14. Edwill van der Merwe, 13. Henco van Wyk, 12. Marius Louw, 11. Quan Horn, 10. Jordan Hendrikse, 9. Morne van der Berg, 8. Francke Horn, 7. Ruhan Straeuli, 6. Sibusiso Sangweni, 5. Reinhard Nothnagel (c), 4. Ruan Venter, 3. Ruan Dreyer, 2. PJ Botha, 1. Sti Sithole. Replacements: 16. Jaco Visagie, 17. JP Smith, 18. Ruan Smith, 19. Pieter Jansen van Vuuren, 20. Emmanuel Tshituka, 21. Sanele Nohamba, 22. Gianni Lombard, 23. Zander du Plessis. Bulle: 15. Wandisile Simelane, 14. Cornal Hendricks, 13. Lionel Mapoe, 12. David Kriel, 11. S’bu Nkosi, 10. Chris Smith, 9. Embrose Papier; 8. Mihlali Mosi, 7. Ruan Vermaak, 6. Marcell Coetzee (Capt), 5. Ruan Nortje, 4. Walt Steenkamp, 3. Mornay Smith, 2. Johan Grobbelaar, 1. Gerhard Steenekamp. Replacements: 16. Jan-Hendrik Wessels, 17. Dylan Smith, 18. Francois Klopper, 19. Janko Swanepoel, 20. Marco van Staden; 21. Zak Burger, 22. Morne Steyn, 23. Stedman Gans.
Edited by Transvaal - 16-Sep-2022 at 11:50am |
||
![]() |
||
Goue Leeu ![]() Koning Leeu ![]() ![]() Joined: 18-Apr-2016 Status: Offline Points: 2219 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hoop ons gee hulle darem 'n "go" die keer ... Laaste paar wedstryde teen hulle was ons glad nie in die prentjie nie... in beide URC en Curriebeker.
Edited by Goue Leeu - 13-Sep-2022 at 9:49am |
||
![]() |
||
monster ![]() Ervare Leeu ![]() Joined: 05-Apr-2016 Location: Pretoria Status: Offline Points: 684 |
|
Jip n nuwe seisoen kom ons hoop maar vir die beste.
Ek kon die oefen wedstryd teen die Sharks kyk ek het voor die wedstryd gaan geld trek en by die teller was JP Smith besig om geld te trek. Uit sy eie uit begin hy met my praat. Ek moet sê watte aangename persoonlikheid, hy het sy toon gebreuk en kon nie speel nie maar hy behoort komende saterdag reg te wees. Twee dinge wat ek opgemerk het , in sy oë kon ek sien hy brand om te speel en is baie teleurgestel hy is beseer (al is dit net n oefen game) en verder moet ek sê hy lyk in fantastiese kondisie, atleties gebou, as ek nie geweet het nie sou ek nooit kon raai hy is n stut nie. Dit is nogal snaak dat dinge op TV tog so biedtjie anders lyk.
|
||
![]() |
||
Transvaal ![]() Admin Group ![]() Joined: 30-Mar-2016 Status: Online Points: 40232 |
|
hy was verseker een van ons beter kopies, ek geniet sy spel baie
|
||
![]() |
||
PaBz0r ![]() Koning Leeu ![]() Joined: 30-Mar-2016 Location: Pretoria Status: Offline Points: 2786 |
|
Ook een van my favourites
|
||
![]() |
||
valie ![]() Koning Leeu ![]() ![]() Joined: 02-Apr-2016 Location: ver van hier Status: Offline Points: 2681 |
|
|
||
![]() |
||
|
wedstrydbeamptes opgedateer
|
||
![]() |
||
PaBz0r ![]() Koning Leeu ![]() Joined: 30-Mar-2016 Location: Pretoria Status: Offline Points: 2786 |
|
Ons gaan seker nie voor Vrydag weet wie in die span is nie?
|
||
![]() |
||
|
Seker Donderdag of Vrydag
|
||
![]() |
||
|
Nou net whatsapp gekry dat ons die span Donderdag 9 uur kry
|
||
![]() |
||
|
Hulle het seker hier kom lees.. :)
|
||
![]() |
||
Red_Machine ![]() Ervare Leeu ![]() ![]() Joined: 14-Mar-2018 Location: Vanderbijlpark Status: Offline Points: 570 |
|
|
||
![]() |
||
|
AJ is nie te bad nie. Vat hom bo ons ander narre. Sien nou eers die hofnar is die TMO, phok.
Edited by PaBz0r - 14-Sep-2022 at 6:08pm |
||
![]() |
||
|
span nou eers 10:30 aangekondig
|
||
![]() |
||
|
Span opgedateer in eerste pos
|
||
![]() |
||
Leeubok ![]() Koning Leeu ![]() ![]() Joined: 31-Mar-2016 Location: KZN Status: Offline Points: 4954 |
|
Nie 'n sleg span op papier nie. Kom ons kyk maar hoe gaan dit
|
||
![]() |
||
Chris ![]() Pasgebore Leeu ![]() ![]() Joined: 18-Mar-2021 Location: Limpopo Status: Offline Points: 58 |
|
Wil julle vir my se Kriel is al klaar weer beseer?
|
||
![]() |
||
|
Iemand op twitter se sy knie is erg gestrap. Moet iets nuuts wees want hy het sy arm in die eerste URC seisoen beseer, ek onthou dit goed, iemand het hom by 'n ruck geclean met die kop teen sy arm en dit was die einde van sy siesoen
|
||
![]() |
||
Chris ![]() Pasgebore Leeu ![]() ![]() Joined: 18-Mar-2021 Location: Limpopo Status: Offline Points: 58 |
|
Hopelik is dit nie iets ernstig nie. Voel of Kriel die laaste paar seisoene ook net heeltyd beseer is.
|
||
![]() |
||
monster ![]() Ervare Leeu ![]() Joined: 05-Apr-2016 Location: Pretoria Status: Offline Points: 684 |
|
Die strappings om sy knie is maar dieselfe swart kous waarmee hy einde van die vorige seisoen gespeel het , lyk soos n swart kous wat die hele been bedek
|
||
![]() |
||
|
Hoe is Ruhan nou weer in die begin span? Ruben is seker nog op Honeymoon..
Edited by PaBz0r - 15-Sep-2022 at 2:38pm |
||
![]() |
||
|
Ek het gaan kyk, net 4 spelers in die begin XV begin in dieselfde posisies as ons laaste URC wedstryd teen Benetton, dis PJ Botha, Nothnagel, vd Berg en Hendrikse
|
||
![]() |
||
|
Van die skuiwe is egter posisioneel, soos vd Merwe (linkervleuel na regtervleuel), Quan Horn(heelagter na linkervleuel), Francke Horn ( flank na agtsteman)
|
||
![]() |
||
|
o hel, ons laaste wedstryd was nie teen Benetton nie, sal weer moet tel
|
||
![]() |
||
|
okay 8 is dieselfde, met 2 posisionele skuiwe. So 7 veranderings en 2 is posisioneel
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 5> |
Tweet
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |