The Lions next play Edinburgh in Edinburgh in the Challenge Cup on 4 April 2025, kickoff is at 21:00 |
URC 2022/23 Squad |
Post Reply ![]() |
Page 123 7> |
Author | |
Red_Machine ![]() Ervare Leeu ![]() ![]() Joined: 14-Mar-2018 Location: Vanderbijlpark Status: Offline Points: 570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07-Sep-2022 at 2:49pm |
Do we have an official squad list yet?
|
|
![]() |
|
Transvaal ![]() Admin Group ![]() Joined: 30-Mar-2016 Status: Offline Points: 40173 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nothing official but then again we haven't seen official squads for a number of years
|
|
![]() |
|
OomPB ![]() Jong Leeu ![]() Joined: 07-Apr-2016 Location: Struisbaai Status: Offline Points: 387 |
Wanneer weet ons is die CC?
|
|
![]() |
|
Red_Machine ![]() Ervare Leeu ![]() ![]() Joined: 14-Mar-2018 Location: Vanderbijlpark Status: Offline Points: 570 |
With all the Wasps and Worcester players becoming free agents I wonder if we are looking out for a bargain or two?
Edited by Red_Machine - 18-Oct-2022 at 8:23am |
|
![]() |
|
Goue Leeu ![]() Koning Leeu ![]() ![]() Joined: 18-Apr-2016 Status: Offline Points: 2219 |
Odendaal could still add value... then we have 2 good, experienced 12s. Koch would be great and world class tightheads are few and far between. Not yet convinced by Ruan Smith when it comes to scrumming.
Edited by Goue Leeu - 18-Oct-2022 at 8:35am |
|
![]() |
|
Transvaal ![]() Admin Group ![]() Joined: 30-Mar-2016 Status: Offline Points: 40173 |
Ek stem saam dat Koch 'n great kopie sal wees. Sover lyk Marius Louw vir my beter as Odendaal so weet nie of Odendaal sal wil terugkom as backup senter nie
|
|
![]() |
|
Lion1986 ![]() Welpie ![]() Joined: 20-Jul-2021 Status: Offline Points: 152 |
Ek voel maar jammer vir Odendaal. Hopelik kry hy n offer in Europa om lekker geld te maak. Hy het SA rugby goed gedien, so hy moet nou sy geld maak
|
|
![]() |
|
monster ![]() Ervare Leeu ![]() Joined: 05-Apr-2016 Location: Pretoria Status: Offline Points: 684 |
Ek sien Sharks het kla vir Francois Venter opgeraap
|
|
![]() |
|
TunaLion ![]() Koning Leeu ![]() ![]() Joined: 30-Mar-2016 Location: Ellis Park Status: Offline Points: 1856 |
Dink die Bulle moet dit ernstig oorweeg om beide Francois Venter en Burger Odendaal te kry, want hulle huidige senters is maar vrot is my opinie, veral as mens hulle vergelyk teenoor die ander SA spanne. Vorster was nooit dieselfde na sy beserings by die Leeus nie en Mapoe lyk oor die muur. Die Bulle moet dalk begin besef dat daar redes is soms dat ons spelers laat gaan by die Leeus en dit is nie altyd dat ons nie die geld het nie.
|
|
Go LIONS!!!!!
|
|
![]() |
|
TunaLion ![]() Koning Leeu ![]() ![]() Joined: 30-Mar-2016 Location: Ellis Park Status: Offline Points: 1856 |
Wow, dit was vinnig!!! Hulle het nou 3 Bok buitesenters... AM, Rohan en nou Venter!
|
|
Go LIONS!!!!!
|
|
![]() |
|
Ons kan regtig doen met Koch
|
|
![]() |
|
Koch sal n goeie kopie wees.
Maar dit gesê, ons is n hakker en 2 slotte weg van om n baie goeie span te wees. n Fetcher sal nie seer maak nie.
|
|
![]() |
|
op suparugby gesien:
Michael van Vuuren ’n rugby-trekvoël wat by byna ‘n halfdosyn Europese klubs gespeel het, vul die Leeus se hakergeledere aan. Due 31-jarige Fires het in 2011 vir die SA Onder 20s uitgedraf. Nadat hy vir die Cheetahs en die Kings uitgedraf het, het hy sy ambag oorsee beoefen. |
|
![]() |
|
gertjie0000 ![]() Koning Leeu ![]() Joined: 13-Mar-2017 Status: Offline Points: 1061 |
Klink na n goeie kopie Transvaal
|
|
![]() |
|
'n Actual hakker vir ons span, wow! Dit sal baie help!
|
|
Go LIONS!!!!!
|
|
![]() |
|
monster ![]() Ervare Leeu ![]() Joined: 05-Apr-2016 Location: Pretoria Status: Offline Points: 684 |
Naam klink bekend maar ek ken hom nie … maar laat ons sien wat bring hy na die tafel
|
|
![]() |
|
Ken hom nie maar ek is seker hy is baaaaaie beter as die hakkers wat ons het.
Dis n stap in die regte direksie. Hopelik kyk ons na slotte ook. Hakkers en slotte maak of breek n span.
|
|
![]() |
|
ons huidige hakers is eintlik nie so vreeslik swak nie, ek dink veral PJ Botha het sy spel baie gelig die laaste paar maande. Stem saam dat 'n baie goeie slot of 2 'n groot verskil sal maak
|
|
![]() |
|
Die Leeus het JC Pretorius vandag uiteindelik bevestig
|
|
![]() |
|
Ek sien Zander du Plessis is terug by Griekwas. Ons kon hom regtig meer speelkans gegee het
|
|
![]() |
|
PaBz0r ![]() Koning Leeu ![]() Joined: 30-Mar-2016 Location: Pretoria Status: Offline Points: 2782 |
Ek dink nie die Leeus het geweet hoe om hom te gebruik nie.
|
|
![]() |
|
As ek reg onthou sou hy en Xamlashe net to Januarie by ons gebly het. Sal nie omgee as die unie hul albei kontrakte kan gee nie.
|
|
![]() |
|
valie ![]() Koning Leeu ![]() ![]() Joined: 02-Apr-2016 Location: ver van hier Status: Offline Points: 2681 |
Zander het n.kontrak met die Leeus gesluit. Hy gaan net Griekwas to vir CC, waarna hy weer by die Leeus aansluit.
|
|
![]() |
|
PaBz0r ![]() Koning Leeu ![]() Joined: 30-Mar-2016 Location: Pretoria Status: Offline Points: 2782 |
Ons offer hom n kontrak en gebruik hom nie?
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Zander, Hanru Sirgel en Sango was opn 5 maande loan agreement met die voorwaarde hulle moet terug keer na Griekwas vir vanjaar se Currie beker ….. wat na die Curriebeker gebeur weet ek nie
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 7> |
Tweet
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |